چای ِدارچین

از مِهر می نویسم

چای ِدارچین

از مِهر می نویسم

سوراخ موش


  اقرار می کنم که این ماجرا را پیش از شروع شدنش،تمام شده می دانستم.

شاید به همین خاطر بود که هیچ تلاش مضاعفی برای خوب تمام شدنش نکردم.دریغ از یک جو فرکانس مثبت برای به ثمر نشستن بذرهایی که نزدیک به یک سال است فشانده ایم.

به راستی که شرمسارم.

هیچ گاه این قدر خودم را در امری که هم از طریقی،  ارتباط مستقیم با من دارد و هم ندارد، مقصر ندانسته بودم.

دیشب قبل از خواب ازت پرسیدم فکر می کنی فردا چه شود؟

و تو هیجان زده پاسخ دادی :دیگر نمی خواهم به هیچ چیز فکر کنم.هر چه بادا باد.


من می دانستم مسئله ای به این مهمی ،نیازمند تفکری قوی و قدرتمند است،ولی نمی دانم چرا آن قدر خیالم راحت بود که به خودم زحمت ندادم بیش از این برایش انرژی کنار بگذارم.

چیزی که عجیب است این است ،که حتا هنوز هم که احتمالن می بایست آتش به خرمن وجودم بیفتد،تغییر چندانی در احساساتم نمایان نشده است.

بی شک این موضوع برایم مهم است .

ولی نگران نیستم.از همین حالا سرانجام همه ی پیش آمده ها و پیش نیامده ها را به عهده می گیرم و می دانم که هنوز همه ی درها بسته نشده اند و ما فقط سوراخ موشی را امتحان کرده ایم و ناگزیر در تله افتاده ایم.

امشب همراه با رادیو هفت نیت کردم و حافظ جوابم را نیک داد.


فراز و شیب بیابان عشق دام بلاست

کجاست شیردلی کز بلا نپرهیزد..

 





نظرات 2 + ارسال نظر
hamed یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:06

به به همه دست به وبلاگ شدن

البته،امیدوارم دوام داشته باشه.

منا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 http://radiomona.blogsky.com

همیشه اولین دیدارها به یاد ماندنی هستن و تو اصولن منو ذوق زده می کنی.
بار اول که در دنیای واقعی دیدمت با خاطره آب انبه طبیعی توی یه آب میوه فروشی قدیمی که با آدمهای خاص میرم اونجا و کلی گپ میزنم

بار دوم در فضای خیالی Viber که غافلگیرم کردی

و حالا
بازم منو ذوق زده کردی اینبار در دنیای خیالی وبلاگی و چقدر نوشتنت رو دوست دارم
من خودم کودک هنوز دوساله نشده ی وبلاگ نویسم اما تولد دارچینیت مبارک
راستی من عاشق چای دارچینی ام :-)

همیشه اولین دیدارها به یادماندنی هستن آدمش خیلی فرقی نمی کنه،ولی فقط یه وقتایی آدم های خاصی به یاد ماندنی می شن،اونم برای همیشه.
ممنون منا جان،راستی اون خاطره ی سرزده وقت ناهار اومدنم رو یادته؟!
با اون همه ترشی های خوشمزه ی منا!
تولدت یک سالگی رادیو منا رو با هم بودیم،امیدوارم دو سالگیش هم ببینمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد