چای ِدارچین

از مِهر می نویسم

چای ِدارچین

از مِهر می نویسم

با درد بسـاز چـون دوای تــو مـنم / در کس منگر که آشــنای تو مـنم

امسال (که البته هنوز تموم نشده) سال سنگینی بود.اون قدر که وقتی عکسای یک سال پیشمون رو نگاه می کنم باورم نمی شه فقط یک سال گذشته باشه.بزرگ شدیم.پخته شدیم.

خیلی چیزهای آموختنی که آدم ها توی چند سال یاد می گیرن رو،زودتر تجربه کردیم.خب معلومه که از کوزه همان برون تراود که در اوست.

شاید این ضرب المثل رو جای درستی استفاده نکرده باشم،ولی حقیقت داره.وقتی به طور تناوبی چند تا تجربه ی حسابی داشته باشی،خاهی نخاهی روت اثر می ذاره.آروم می شی،کمتر حرف می زنی،دیگه شلوغ بازی در نمیاری و همه فکر می کنن دلیل گوشه گیریت چی می تونه باشه؟
حتا با شوخی و خنده بهم گفتن خانوم بازیگر انقدر خودتو نگیر واسمون.

آدم ها تغییر می کنن.خیلی زودتر از اون چیزی که انتظارشو داشته باشین.ممکنه حتا یک جمله یا یک کتاب شخصیت کسی رو دگرگون کنه،من هم مستثنا نیستم.

و می دونم که تغییر کردم،خودم حسش می کنم جدا از این که مرتب بهم گوشزد می شه.

من متاسفم.اگه کمتر حرف می زنم،اگه خیلی انرژی نمی دم بهتون،اگه گوشه گیر شدم و اگه نمی تونم خیلی وقت بذارم برای با شما بودن،منو ببخشین.

الان آروم تر از هر زمان دیگه ای هستم.خوبم،باور کنید.با هیچ کس دشمنی ندارم و قصد ندارم هیچ کس رو تحویل نگیرم.کمی صبوری کنید،به ماندانا عادت می کنید.


پ.ن:از همه ی دوستان با محبتی که چای دارچین هوس می کردند،ایستاده و تمام قد متشکرم.

به خصوص از منا نحوی و حامد احمدی عزیز.

نظرات 15 + ارسال نظر
ادریس دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 http://abi-sourati.blogsky.com

پاینده باشی...

همچنین دوست من

شهاب دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:03

تو غیر قابل پیش بینی هستی ... شاید قصدت اینه که همه رو تحویل بگیری اما ممکنه به مقصودت نرسی :)

یه زمانی می خاستم همه رو راضی نگه دارم ولی الان خیلی ازش گذشته.
نه الان بیشتر به راضی نگه داشتن خودم فکر می کنم.

حامداحمدی دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:31

مرسی از چای خوش رنگت . به من که چسبید

مرسی از تو حامد عزیز

ماهی بالی دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 http://mahibali.blogsky.com

من خوشحالم برایت هر چند غمگین باشی

من هم خوشحالم.درسته همه چیز تغییر کرده،ولی بد نیست.
همه چیز فقط متفاوت شده.

منا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:47 http://radiomona.blogsky.com

به به
بعد از مدتها چای دارچین خیلی می چسپه!

مرسی از حضورت منای مهربون

بهنام چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:17 http://www.gahgah.blogsky.com

آرامش در این روزها خیلی خوبه.

آره،الان خیلی خوبم.

مسعود شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42

گر کشته شدی مگو که من کشته شدم/شکرانه بده که خونبهای تو منم
اشعار مولانا واقعا زیباست اما زیباتر از اون ،افکار پشت شعره

بهشب شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:00 http://behshab.blogsky.com/

این به معنی اینه که تو داری تمرکز می کنی برای هدف هات،معنی نداره که برای همه انرژی بزاری چون که از تو نارحت نشن.به هر حال تو فصل تازه ای رو شروع کردی و اتفاقن خیلی هم خوب به نظر من.

آره بهشب،همه ی حرف منم همینه.من خوبم.

مسعود شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:54

راهنماییم کمکتون نکرد?‏

راستش نه.
من چیزی یادم نمیاد متاسفانه.

فرشته مرگ یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:15

خوبه من خوندم وبه این فکر کردم که برا رفتارهای گذشتت دلت تنگشده ولی می خوای بزرگبشی وبه ایندت فکر میکنی این بر میگرده به ذهنیت تو از زندگی

منا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 http://radiomona.blogsky.com

سلام مانالی
به بازی وبلاگی شب یلدا در رادیو منا دعوتی

پگاه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:09 http://pegahn.blogsky.com/

همیشه سنگین به معنای بد بودن نیست. همیشه اتفاق های به ظاهر بد هم در انتها بد نیستن. تجربه خوبه ماندانا. از هر شکلش باشه آدم رو بزرگ میکنه و پخته. یاد میگیری و یاد میگیری. زندگی همش همینه. هر سال سنگین تر از سال قبل میشه.
بلند شو خانم بازیگر. بذار همه کم حرفی هاتو بذارن به حساب تحویل نگرفتن و خودتو گرفتن. خوب باش همیشه ، همونطور که هستی .
میدونی خوشحالی و موفقیتت باعث خوشحالی من و تمام دوستدارانت بوده و هست . خوب و مثبت تغییر کن !

جمال چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:50

می گم چند وقتیِ تحویل نمی گیری

مجید جمشیدی دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:14 http://www.majidjamshidi.blogsky.com

این تجربه معمولا اوایل هر دهه ی زندگی سر وقت آدم میاد، 10 سالگی، 20 سالگی، 30 سالگی و ...
تجربه ی جالبیه، مثل پوست اندازی مار می مونه. همون مار با پوست تازه

آلبالو چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:36

من هم بابت اینکه گاه گاهی میام اینجا و یه فنجون چای دارچین میزنم بالا تشکر میکنم ازت!
آدما ممکنه بنا به شرایط و حال و هواشون گاها اون چیزی نباشن که بقیه انتظار دارن...
اینجور مواقع مهم فقط بودنشونه...
خوبه که هستی مانی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد